Zaostřeno na módu: Jak jsme si poradili s natáčením Fashion eventu?
Zaostřeno na módu: Jak jsme si poradili s natáčením Fashion eventu?
Zaostřeno na módu: Jak jsme si poradili s natáčením Fashion eventu?
Případová studie
Móda a elegance ovládly táborskou Střelnici během módní přehlídky Mr/Mrs Fashion. Naše produkce zachytila jedinečnou atmosféru večera plného úchvatných modelů a precizních detailů.
Móda a elegance ovládly táborskou Střelnici během módní přehlídky Mr/Mrs Fashion. Naše produkce zachytila jedinečnou atmosféru večera plného úchvatných modelů a precizních detailů.
Móda a elegance ovládly táborskou Střelnici během módní přehlídky Mr/Mrs Fashion. Naše produkce zachytila jedinečnou atmosféru večera plného úchvatných modelů a precizních detailů.
8. února 2025
8. února 2025
8. února 2025
Autor: Roman Cintl
Autor: Roman Cintl
Autor: Roman Cintl



Foto: Katka Bohuslávková, Václav Mládek (Fotofast.cz)
Foto: Katka Bohuslávková, Václav Mládek (Fotofast.cz)
Foto: Katka Bohuslávková, Václav Mládek (Fotofast.cz)
Výzva
Naším cílem bylo zachytit průběh celého večera a zároveň vytvořit záznam módní přehlídky tak, aby divák pocítil atmosféru v sále a zároveň měl detailní pohled na modely, modelky a jejich pečlivě vybrané outfity.
Naše řešení
Plánování a příprava
V naší produkci využíváme čtyři kamery, které jsme tentokrát zapojili naplno. Ještě před začátkem večera jsme jednu kameru na stativu umístili na pódium tak, aby snímala celý sál. Druhou kameru jsme postavili na opačný konec místnosti. Zbylými dvěma kamerami jsme natáčeli ručně pomocí stabilizátorů (gimbalů) pro záběry v pohybu.Natáčení
Módní přehlídka probíhala přímo mezi diváky, nikoliv na pódiu, což bylo zajímavé, ale pro nás zároveň výzva. Rozdělili jsme si jednotlivé strany sálu a určili přesné trasy, abychom zachytili co nejvíce z dění, aniž bychom divákům blokovali výhled. Statické kamery běžely nepřetržitě po celou dobu přehlídky, zatímco my se dvěma gimbaly snímali detaily modelů, pohyb modelů i atmosféru akce.Produkce videí
Ze záznamu večera jsme vytvořili dvě videa. První je 2,5minutové aftermovie, které shrnuje atmosféru, přehlídku i další doprovodný program. Druhé video je více než hodinový záznam celé přehlídky, sestavený z kombinace záběrů ze statických kamer a ručních záběrů, což zajistilo dynamiku a udržení divákovy pozornosti.
Výsledek
Videa slouží Báře a Sylvě jako krásná vzpomínka na akci a zároveň jako skvělá reklama. Pomáhají jim budovat značku a přilákat nové návštěvníky na další ročníky. Navíc videa představují nabízené oblečení, které prodávají ve svém obchodě, a funguje tak jako prezentace jejich sortimentu.
Výzva
Naším cílem bylo zachytit průběh celého večera a zároveň vytvořit záznam módní přehlídky tak, aby divák pocítil atmosféru v sále a zároveň měl detailní pohled na modely, modelky a jejich pečlivě vybrané outfity.
Naše řešení
Plánování a příprava
V naší produkci využíváme čtyři kamery, které jsme tentokrát zapojili naplno. Ještě před začátkem večera jsme jednu kameru na stativu umístili na pódium tak, aby snímala celý sál. Druhou kameru jsme postavili na opačný konec místnosti. Zbylými dvěma kamerami jsme natáčeli ručně pomocí stabilizátorů (gimbalů) pro záběry v pohybu.Natáčení
Módní přehlídka probíhala přímo mezi diváky, nikoliv na pódiu, což bylo zajímavé, ale pro nás zároveň výzva. Rozdělili jsme si jednotlivé strany sálu a určili přesné trasy, abychom zachytili co nejvíce z dění, aniž bychom divákům blokovali výhled. Statické kamery běžely nepřetržitě po celou dobu přehlídky, zatímco my se dvěma gimbaly snímali detaily modelů, pohyb modelů i atmosféru akce.Produkce videí
Ze záznamu večera jsme vytvořili dvě videa. První je 2,5minutové aftermovie, které shrnuje atmosféru, přehlídku i další doprovodný program. Druhé video je více než hodinový záznam celé přehlídky, sestavený z kombinace záběrů ze statických kamer a ručních záběrů, což zajistilo dynamiku a udržení divákovy pozornosti.
Výsledek
Videa slouží Báře a Sylvě jako krásná vzpomínka na akci a zároveň jako skvělá reklama. Pomáhají jim budovat značku a přilákat nové návštěvníky na další ročníky. Navíc videa představují nabízené oblečení, které prodávají ve svém obchodě, a funguje tak jako prezentace jejich sortimentu.
Výzva
Naším cílem bylo zachytit průběh celého večera a zároveň vytvořit záznam módní přehlídky tak, aby divák pocítil atmosféru v sále a zároveň měl detailní pohled na modely, modelky a jejich pečlivě vybrané outfity.
Naše řešení
Plánování a příprava
V naší produkci využíváme čtyři kamery, které jsme tentokrát zapojili naplno. Ještě před začátkem večera jsme jednu kameru na stativu umístili na pódium tak, aby snímala celý sál. Druhou kameru jsme postavili na opačný konec místnosti. Zbylými dvěma kamerami jsme natáčeli ručně pomocí stabilizátorů (gimbalů) pro záběry v pohybu.Natáčení
Módní přehlídka probíhala přímo mezi diváky, nikoliv na pódiu, což bylo zajímavé, ale pro nás zároveň výzva. Rozdělili jsme si jednotlivé strany sálu a určili přesné trasy, abychom zachytili co nejvíce z dění, aniž bychom divákům blokovali výhled. Statické kamery běžely nepřetržitě po celou dobu přehlídky, zatímco my se dvěma gimbaly snímali detaily modelů, pohyb modelů i atmosféru akce.Produkce videí
Ze záznamu večera jsme vytvořili dvě videa. První je 2,5minutové aftermovie, které shrnuje atmosféru, přehlídku i další doprovodný program. Druhé video je více než hodinový záznam celé přehlídky, sestavený z kombinace záběrů ze statických kamer a ručních záběrů, což zajistilo dynamiku a udržení divákovy pozornosti.
Výsledek
Videa slouží Báře a Sylvě jako krásná vzpomínka na akci a zároveň jako skvělá reklama. Pomáhají jim budovat značku a přilákat nové návštěvníky na další ročníky. Navíc videa představují nabízené oblečení, které prodávají ve svém obchodě, a funguje tak jako prezentace jejich sortimentu.