Natáčení s hvězdami Tipsport extraligy

Natáčení s hvězdami Tipsport extraligy

Natáčení s hvězdami Tipsport extraligy

Případová studie

Michal natočil pro Českou televizi celkem 56 hráčů a trenérů ze 14 klubů hokejové Tipsport extraligy. Tyto dynamické záběry můžete vidět na ČT Sport v upoutávkách na jednotlivé zápasy po celou sezónu.

Michal natočil pro Českou televizi celkem 56 hráčů a trenérů ze 14 klubů hokejové Tipsport extraligy. Tyto dynamické záběry můžete vidět na ČT Sport v upoutávkách na jednotlivé zápasy po celou sezónu.

Michal natočil pro Českou televizi celkem 56 hráčů a trenérů ze 14 klubů hokejové Tipsport extraligy. Tyto dynamické záběry můžete vidět na ČT Sport v upoutávkách na jednotlivé zápasy po celou sezónu.

10. ledna 2025

10. ledna 2025

10. ledna 2025

Autor: Michal Niepřej

Autor: Michal Niepřej

Autor: Michal Niepřej

Blog cover image
Blog cover image
Blog cover image

Výzva
Každý rok před začátkem hokejové sezóny probíhá dvoudenní mediální akce, během které mají média možnost natočit 3 vybrané hráče a trenéra z každého klubu. Michal se podílel již na třetím ročníku tohoto projektu pro Českou televizi. Cílem bylo získat unikátní záběry, které budou použity v upoutávkách na ČT Sport, a to jak na začátku sezóny, tak během celého roku.

Naše řešení

  1. Plánování a příprava
    Ve spolupráci s produkcí a artdirectorem ČT Sport jsme navrhli koncept natáčení.

  • Artdirector připravil grafický návrh: rychlý nájezd na hráče s gestem směrem ke kameře, doplněný o barevné pozadí v barvách klubu a jeho logo.

  • Byla naplánována dvě natáčecí místa: v Praze a v Třinci, aby se pokryly všechny kluby.


  1. Natáčení
    Natáčení probíhalo ve dvou intenzivních dnech:

  • První den: 10 klubů v Praze.

  • Druhý den: zbývající kluby na stadionu Ocelářů v Třinci.
    Štáb připravil dvě scény:

  • Zelené pozadí pro klubové záběry s vítěznými gesty.

  • Černé pozadí s Masarykovým pohárem symbolizující titul.

Každý hráč měl na natočení svého segmentu přibližně 7 minut, během kterých předváděl gesta symbolizující vítězství a odhodlání. Natáčení bylo záměrně laděno do uvolněného tónu, což hráčům umožnilo přirozeně vyniknout. Používala se kamera na gimbalu v režimu na výšku, což dodalo záběrům moderní a dynamický vzhled.


  1. Produkce videí
    Michal, který s Českou televizí spolupracuje už 15 let, se podílel i na stříhání jednotlivých spotů.

  • Tým ČT se postaral o grafickou postprodukci.

  • Voiceover obstarali Robert Záruba a Jiří Hölzel.
    Nejprve vznikl univerzální spot na zahájení hokejové sezóny, následně byly vyráběny upoutávky na konkrétní zápasy.

Výsledek
Projekt přinesl dynamický soubor ucelených záběrů na celou sezonu Tipsport extraligy. Divákům představuje hráče a trenéry v novém světle – s důrazem na osobnost, energii a dynamiku. Upoutávky oživily tradiční formát televizních spotů a vtáhly diváky do dění už před samotnými zápasy.

Výzva
Každý rok před začátkem hokejové sezóny probíhá dvoudenní mediální akce, během které mají média možnost natočit 3 vybrané hráče a trenéra z každého klubu. Michal se podílel již na třetím ročníku tohoto projektu pro Českou televizi. Cílem bylo získat unikátní záběry, které budou použity v upoutávkách na ČT Sport, a to jak na začátku sezóny, tak během celého roku.

Naše řešení

  1. Plánování a příprava
    Ve spolupráci s produkcí a artdirectorem ČT Sport jsme navrhli koncept natáčení.

  • Artdirector připravil grafický návrh: rychlý nájezd na hráče s gestem směrem ke kameře, doplněný o barevné pozadí v barvách klubu a jeho logo.

  • Byla naplánována dvě natáčecí místa: v Praze a v Třinci, aby se pokryly všechny kluby.


  1. Natáčení
    Natáčení probíhalo ve dvou intenzivních dnech:

  • První den: 10 klubů v Praze.

  • Druhý den: zbývající kluby na stadionu Ocelářů v Třinci.
    Štáb připravil dvě scény:

  • Zelené pozadí pro klubové záběry s vítěznými gesty.

  • Černé pozadí s Masarykovým pohárem symbolizující titul.

Každý hráč měl na natočení svého segmentu přibližně 7 minut, během kterých předváděl gesta symbolizující vítězství a odhodlání. Natáčení bylo záměrně laděno do uvolněného tónu, což hráčům umožnilo přirozeně vyniknout. Používala se kamera na gimbalu v režimu na výšku, což dodalo záběrům moderní a dynamický vzhled.


  1. Produkce videí
    Michal, který s Českou televizí spolupracuje už 15 let, se podílel i na stříhání jednotlivých spotů.

  • Tým ČT se postaral o grafickou postprodukci.

  • Voiceover obstarali Robert Záruba a Jiří Hölzel.
    Nejprve vznikl univerzální spot na zahájení hokejové sezóny, následně byly vyráběny upoutávky na konkrétní zápasy.

Výsledek
Projekt přinesl dynamický soubor ucelených záběrů na celou sezonu Tipsport extraligy. Divákům představuje hráče a trenéry v novém světle – s důrazem na osobnost, energii a dynamiku. Upoutávky oživily tradiční formát televizních spotů a vtáhly diváky do dění už před samotnými zápasy.

Výzva
Každý rok před začátkem hokejové sezóny probíhá dvoudenní mediální akce, během které mají média možnost natočit 3 vybrané hráče a trenéra z každého klubu. Michal se podílel již na třetím ročníku tohoto projektu pro Českou televizi. Cílem bylo získat unikátní záběry, které budou použity v upoutávkách na ČT Sport, a to jak na začátku sezóny, tak během celého roku.

Naše řešení

  1. Plánování a příprava
    Ve spolupráci s produkcí a artdirectorem ČT Sport jsme navrhli koncept natáčení.

  • Artdirector připravil grafický návrh: rychlý nájezd na hráče s gestem směrem ke kameře, doplněný o barevné pozadí v barvách klubu a jeho logo.

  • Byla naplánována dvě natáčecí místa: v Praze a v Třinci, aby se pokryly všechny kluby.


  1. Natáčení
    Natáčení probíhalo ve dvou intenzivních dnech:

  • První den: 10 klubů v Praze.

  • Druhý den: zbývající kluby na stadionu Ocelářů v Třinci.
    Štáb připravil dvě scény:

  • Zelené pozadí pro klubové záběry s vítěznými gesty.

  • Černé pozadí s Masarykovým pohárem symbolizující titul.

Každý hráč měl na natočení svého segmentu přibližně 7 minut, během kterých předváděl gesta symbolizující vítězství a odhodlání. Natáčení bylo záměrně laděno do uvolněného tónu, což hráčům umožnilo přirozeně vyniknout. Používala se kamera na gimbalu v režimu na výšku, což dodalo záběrům moderní a dynamický vzhled.


  1. Produkce videí
    Michal, který s Českou televizí spolupracuje už 15 let, se podílel i na stříhání jednotlivých spotů.

  • Tým ČT se postaral o grafickou postprodukci.

  • Voiceover obstarali Robert Záruba a Jiří Hölzel.
    Nejprve vznikl univerzální spot na zahájení hokejové sezóny, následně byly vyráběny upoutávky na konkrétní zápasy.

Výsledek
Projekt přinesl dynamický soubor ucelených záběrů na celou sezonu Tipsport extraligy. Divákům představuje hráče a trenéry v novém světle – s důrazem na osobnost, energii a dynamiku. Upoutávky oživily tradiční formát televizních spotů a vtáhly diváky do dění už před samotnými zápasy.